Jorden rundt på 4 måneder

We are going to: Brazil Bolivia Guatemala Miami/Orlando Fiji Australia - Sydney Thailand

Tuesday, April 03, 2007

Bankok




















We left Sydney after we’d spent eleven days there. We both fell in love with this city, and will for sure go back there one day. It was sad to leave, but as soon as we arrived Bankok, we forgot. This is a whole different world than Australia, and we like this world.
On our first day, we went sightseeing with a “tokk-tokk”, that was fun. We saw lots of temples, a 40meter high Buddha and we saw many people offering and praying.
Then we went to a shop and ordered two dresses each. We are of course very excited about the dresses!
Yesterday we met Yutika and her lovely friends. Yutika is Marita’s friend from when she was an exchange student in Norway. It was so nice to meet her again! We went someplace to eat. Her friends were just as sweet as Yutika herself. The people here are also very sweet, outgoing and easy to talk to.
Everyone should go to Thailand once in they're lives. :o) We love it here!
Happy Easter to everyone!

8 Comments:

At 4:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Syns d virke kjempe spennande å kjekt, e missunnelige øve alt dokk har opplevd :) Eg vett dokk gjerna sko vore lenger på reisefot, men blir nok kjekt for dokk å komma hjem åg :P Eg ska stå me flagg å hoya viss eg får fri den dagen dokk komme :P

Hilsen "Sonny"

 
At 3:29 AM, Blogger Kenneth said...

heheh.. fett, siden eg kjenne igjen mange av plassene eg har vært sjøl;p

 
At 6:28 PM, Blogger Jorden rundt på 4 måneder said...

nei d ska du ikkje...
ingen ska komma paa flyplassen

 
At 3:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Hei! Kjekt å fylla md dokke!Eg kjenne en greie kar i Bankok så hette Joke og bur på "Home of praise"i Klong toy slummen... Helsa t Rudi :)Torhild

 
At 6:27 PM, Blogger Kenneth said...

eg sga komma på flyplassen.. i want to

 
At 5:32 PM, Blogger Jorden rundt på 4 måneder said...

D e slett ikkje nodvenig... hehe...

 
At 1:25 PM, Blogger Trine said...

åhh.. eg savne thailand når eg ser disse bildene.. d e bare heilt fantastisk der!!! love it :)

glede meg te å ha dokk hjemma!!!!!!!
love you

*stor klem

 
At 5:28 PM, Anonymous Anonymous said...

eg digga di dåkk spiste me. di så skamtøffe ut.




digge dåkk og då. håhå.

 

Post a Comment

<< Home